Over ons

Our mission is to provide memory making events by delevering expetional service at all stages.

Ons verhaal

In 2019 heeft Zoë Wijdenes Nassen Amsterdam samen met haar oom opgericht de delicatessenwinkel in de 9 straatjes in het hart van Amsterdam is tegenwoordig is de productiekeuken voor het B2B-tak gezeteld.  De DTC-winkel is in de eerste twee verdiepingen te vinden. Hier kunnen nog steeds wijnen, port, amuses, gerechten en menu voorgeproefd worden. 

De naam Nassen Amsterdam is ontstaan door haar Jordanese opa. Haar opa opgegroeid in de Tweede Looiersdwarsstraat, het zijstraatje tussen de Looiersgracht en de Elandsgracht in de Jordaan. Daar woonde hij eerst met zijn ouders, broers en zussen. Later woonde hij in het huis naast zijn ouders met mijn moeder en oma. Het leuke is dat hij altijd door de Huidenstraat van kleins af aan naar De Krijtberg kerk liep om daar te zingen, waar nu de DTC-winkel en productiekeuken gevestigd is.

Nu zijn de winkel en de event-management dermate gerooid dat besloten is het consumenten tak met de B2B-events te splitsenn.  Zoë is begonnen met de winkel Nassen Amsterdam. Samen met haar oom, is het team uitgegooid tot een sterke en robuuste eenheid van professionals van 15+ medewerkers opgesplitst in 4 teams.

Viverra maecenas accumsan lacus vel. Risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor. Nam aliquam sem et tortor consequat id porta nibh

Onze vier afdelingen

Culinaire Team

Deze afdeling is de belangrijkste binnen Nassen Events. Het team van 2 maken de recepten, zoeken nieuwe culinaire standjes op het gebied van eten en drinken. Door hun doen zorgen ze voor een bijzondere smaakbelevenis.

Service& Operations

Zonder Service kan geen enkele Evenement uitgevoerd worden. Ons team van 5+ professionals regelen de (food)-productie, de bediening, de opbouw en service zoals gardrobe en hosts tijdens het evenement.

DTC-STORE

De winkel speeld een zeer grote rol voor Nassen Amsterdam en Nassen Events. Hier worden nieuwe culinaire en dranken bedacht, ontworpen en voorgekookt. Klanten kunnen op afspraak hun menu hier in de winkel voorproeven en aanpassen.

Account Management

Onze management afdeling is de aanspreek punt voor het geheel evenement. Hun regelen, direct klantcontact, locaties, Event-Styling, operations, ceremoniemeester tot programmering .

achter de schermen

Zoë_Wijdenes eigenaar en directeur van nassen events

Zoë Wijdenes

Operichter & Eigenaar

In de mits van de Covid-19 pandemic had Zoë een droom. Goed eten naar keukens van Amsterdam te brengen. Met passie en liefde voor wijn, kaas en delicatessen is ze begonnen haar winkel in terichten. Haar vak heeft ze in 5 sterren hotels rond Nederland geleerd.

Josef_Weirauch_Affiliate Manager

Josef Weirauch

(intrim) Key Account Manager

Van origine een affiliate marketing specialist, heeft Josef veel events organiseert en uitgevoerd. Partnership management is op zijn hoofd geschreven. De liefde voor goed en gezond eten heeft hem tot Nassen geleid.  Nu rund hij het verkoop team.

Britt_Pieterse_culinary_prof_nassenevents

Brit

Senior Culinaire Specialiste

HBO-nieveau opgeleid in Amsterdam heeft Brit zich tot culinaire expert ontwikkelt met een liefde voor het bereiden van verse en bijzondere gerechten die bij geen enkel event meer gemist willen worden. Ze rijst door het hele land om nieuwe recepten te ontwikkelen.

Jurre Nooij_verkoper_wijnspecialist

Jurre

Junior Account Manager

Als Student begon Jurre in de DTC-Winkel van Nassen. Hier heeft hij zijn kennis omtrent eten en drinken ontwikkelt. Snel blijkt dat hij klanten buitengewoon goed met advies verzie. Nu is hij account manager van Nassen Events.

Jan Dijkstra

Operations & Service

Geen evenement is zonder een perfecte service spraakmakend. De op/af-bouw de logistiek en de kennis en kunde van het te verwerkende voedsel is van buitengewoon belangrijk belang. Jan is door zijn Hotellerie ervaring onmisbaar.

Linda Hermans

Bookhouding

Tijdens een event kunnen tot wel 50 facturen binnenstromen. Deze zijn van bijv. freelancers, event-stylisten, entertainers, huur van attributen, F&B-leveranciers, energie, schoonmaak, locatiehuur, parkeerkosten opbouw.

ready to Plan your Event with us?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek