Our mission is to provide memory making events by delevering expetional service at all stages.
In 2019 heeft Zoë Wijdenes Nassen Amsterdam samen met haar oom opgericht de delicatessenwinkel in de 9 straatjes in het hart van Amsterdam is tegenwoordig is de productiekeuken voor het B2B-tak gezeteld. De DTC-winkel is in de eerste twee verdiepingen te vinden. Hier kunnen nog steeds wijnen, port, amuses, gerechten en menu voorgeproefd worden.
De naam Nassen Amsterdam is ontstaan door haar Jordanese opa. Haar opa opgegroeid in de Tweede Looiersdwarsstraat, het zijstraatje tussen de Looiersgracht en de Elandsgracht in de Jordaan. Daar woonde hij eerst met zijn ouders, broers en zussen. Later woonde hij in het huis naast zijn ouders met mijn moeder en oma. Het leuke is dat hij altijd door de Huidenstraat van kleins af aan naar De Krijtberg kerk liep om daar te zingen, waar nu de DTC-winkel en productiekeuken gevestigd is.
Nu zijn de winkel en de event-management dermate gerooid dat besloten is het consumenten tak met de B2B-events te splitsenn. Zoë is begonnen met de winkel Nassen Amsterdam. Samen met haar oom, is het team uitgegooid tot een sterke en robuuste eenheid van professionals van 15+ medewerkers opgesplitst in 4 teams.
Viverra maecenas accumsan lacus vel. Risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor. Nam aliquam sem et tortor consequat id porta nibh
Deze afdeling is de belangrijkste binnen Nassen Events. Het team van 2 maken de recepten, zoeken nieuwe culinaire standjes op het gebied van eten en drinken. Door hun doen zorgen ze voor een bijzondere smaakbelevenis.
Zonder Service kan geen enkele Evenement uitgevoerd worden. Ons team van 5+ professionals regelen de (food)-productie, de bediening, de opbouw en service zoals gardrobe en hosts tijdens het evenement.
De winkel speeld een zeer grote rol voor Nassen Amsterdam en Nassen Events. Hier worden nieuwe culinaire en dranken bedacht, ontworpen en voorgekookt. Klanten kunnen op afspraak hun menu hier in de winkel voorproeven en aanpassen.
Onze management afdeling is de aanspreek punt voor het geheel evenement. Hun regelen, direct klantcontact, locaties, Event-Styling, operations, ceremoniemeester tot programmering .
In de mits van de Covid-19 pandemic had Zoë een droom. Goed eten naar keukens van Amsterdam te brengen. Met passie en liefde voor wijn, kaas en delicatessen is ze begonnen haar winkel in terichten. Haar vak heeft ze in 5 sterren hotels rond Nederland geleerd.
Van origine een affiliate marketing specialist, heeft Josef veel events organiseert en uitgevoerd. Partnership management is op zijn hoofd geschreven. De liefde voor goed en gezond eten heeft hem tot Nassen geleid. Nu rund hij het verkoop team.
HBO-nieveau opgeleid in Amsterdam heeft Brit zich tot culinaire expert ontwikkelt met een liefde voor het bereiden van verse en bijzondere gerechten die bij geen enkel event meer gemist willen worden. Ze rijst door het hele land om nieuwe recepten te ontwikkelen.
Als Student begon Jurre in de DTC-Winkel van Nassen. Hier heeft hij zijn kennis omtrent eten en drinken ontwikkelt. Snel blijkt dat hij klanten buitengewoon goed met advies verzie. Nu is hij account manager van Nassen Events.
Geen evenement is zonder een perfecte service spraakmakend. De op/af-bouw de logistiek en de kennis en kunde van het te verwerkende voedsel is van buitengewoon belangrijk belang. Jan is door zijn Hotellerie ervaring onmisbaar.
Tijdens een event kunnen tot wel 50 facturen binnenstromen. Deze zijn van bijv. freelancers, event-stylisten, entertainers, huur van attributen, F&B-leveranciers, energie, schoonmaak, locatiehuur, parkeerkosten opbouw.